tiistai 6. toukokuuta 2014

Tästä päivästä

Moi! Muutto alkaa lähestyä, ja kämppäkin on sen näköinen. Sain tänään viimein aikaiseksi käydä ostamassa pahvilaatikoita, joihin olisi tarkoitus tyhjentää keittiön kaappien sisältö. Vähän haikea fiilis, kun on käynyt läpi kirjahyllyssä ja sängyn alla piilossa olleitä tavaroita: kaikenlaista sitä onkin viiden vuoden aikana saanut kerättyä. Seinältä otin alas muutamia postikortteja ja valokuvia, joita olin kiinnittänyt somisteeksi. Kirjahyllyssä oli tallessa kaikki lukuvuosikalenterit, joihin olen kirjoittanut muistiin kaikki tapaamisen, menot ja muut tärkeät tapahtumat. Kaikenlaisia ihmisiä mulla onkin ollut mukana menossa. :) 



Mä en hirveästi ostele itselleni koruja tai muuta tällaista somistetta. Kerran olen itselleni ostanut korun, mutta tämäkin tapahtui ollessani vaihdossa: olin ihastellut pitkään Bijou Brigitten ikkunassa houkuttelevaa rannekorua, jonka sitten lopulta ostin, kun minulla oli treffit erään miljonäärisnobin kanssa ja yritin näyttää vähän hienommalta kuin mitä oikeasti olen.:D Se rannekoru on mulla edelleen tallessa, muistuttamassa, ettei raha merkitse kaikkea. Tänään oli sitten taas sellainen päivä, että päätin ostaa itselleni korun. Mä toivon, että tämä koru muistuttaa mua tästä päivästä ja tästä viikosta ja siitä, että asiat kyllä järjestyy aina.

Peukalo on hävinnyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti