sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Sunnuntaisyndrooman paluu


Tää viikko meni kyllä ihan hurjaa vauhtia, vaikka ehdittiinkin touhuilla hurjasti kaikkea kivaa. Viime päivät ovat kuluneet korttipelien, luistelun ja talviolympialaisten merkeissä, ja käytiin jopa Laajavuoressa kylpylässäkin! Kävin mä muutamalla luennollakin, mutta muuten tuntui kuin olisin ollut lomalla. Ja oli ihan kiva, että saatiin viettää aikaa Gerhardin kanssa ihan rauhassa ilman kiirettä. Eilen suunnattiin sitten Gerhardin reissun päätteeksi Kouvolaan moikkaamaan mun vanhempia, ja mun velikin tuli käymään siinä. Havahduin Kouvolassa siihen, etten ollut käynyt siellä seitsemään viikkoon! Mihin alkuvuosi oikein katosi?



Mä en käsitä, miten mun vanhemmat ovat olleet niin innoissaan Gerhardista. Ne oli niin haltioissaan, jos se sanoi jotain suomeksi, ja muutenkin hengailivat meidän kanssa - katsottiin mm. Suomen pronssipeliä yhdessä iskän kanssa, mikä on siis jotain aivan ennenkuulumatonta. Ja äiti oli ostanut peruna- ja cocktailpiirakoita, jotka on Gerhardin ultimate favourite. Muuten ei sitten oikein tehtykään mitään ihmeellistä, syötiin ja käytiin saunassa ja mentiin aikaiseen nukkumaan. Tänään oli herätys jo neljän aikoihin, kun viideltä piti olla jo liikenteessä Helsinki-Vantaalle.




Mulla ei ole ennen ollut mahdollisuutta lähteä saatille ihan lentokentälle asti, eli tämä oli mulle ensimmäinen kerta, kun saatan toisen turvatarkastukseen. Ja voi sitä itkun määrää taas... Mua ahdistaa ihan ajatella, että ei nähdä toisiamme nyt niin pitkään aikaan, kun kummallakaan ei ole rahaa eikä oikeastaan aikaakaan reissata. Helposti tässä vois ikävä ottaa vallan, mutta päätin, että nyt otan päivä kerrallaan ja yritän olla miettimättä liikoja. Yritän nyt keskittyä opintojen loppuunviemiseen ja omaan hyvinvointiini. Sopivasti sain flunssan viime yönä - oon ihan varma että tää on psykosomaattista ja mun kehon tapa ilmoittaa että nyt pitää levätä ja pitää elämä raiteilla. Mulla on opiskelun ja levon lisäksi muitakin suunnitelmia tuleville kuukausille, nimittäin lähden mukaan yhteen tutkimukseen koehenkilöksi - tästä lisää sitten myöhemmin, kun itsekin tiedän vähän enemmän. 

Kohta alkaa taas Skype-treffit, joten kivaa sunnuntai-iltaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti