perjantai 24. tammikuuta 2014

Pikaset

Huomenta! Viimeinen aamuni tässä hotellissa valkeni, ja nyt olen laittamassa tavaroitani kasaan. Pääsen vielä pariksi tunniksi palloilemaan kaupungille, minkä jälkeen lähden viikonlopun viettoon - arvatkaa minne! <3 Laskiainen eli Fasching lähestyy, ja minä pääsen tänä vuonna mukaan. Ollaan Lumikki ja seitsemän pientä kääpiötä, mutta meidän Lumikki ei olekaan mikään ihan perinteinen...en malta odottaa :D Tänään kuitenkin yhdet synttäribileet sitä ennen, ihan kiva saada vähän actionia :)




Huomenna päästään ehkä laskettelemaankin. Riippuu vähän säästä, mutta ainakin näillä näkymin pitäisi olla sopiva keli. Mua vaan pelottaa että katkaisen jalkani tai vähintään telon käteni tai jotain - toivottavasti en!! Mutta maanantaista tiistaihin olen sitten taas Bernissä, ennen kuin junailen itseni taas tänne. Tiistaina menen ehkä katsomaan lätkäpeliä, vähän katselemaan millainen meno täällä on. 



Sveitsin proffa oli muuten ollut Skoteissa niin ei ollut sen takia vastannut...hmm, miksei mulle kerrottu? :D Tulin kuitenkin tänne varta vasten siksi, että tapaisin tämän tyypin... Lisäksi mun gradunohjaaja ei ole vieläkään maininnut sanallakaan, että on tulossa tänne ensi viikolla, asiasta kuulin siis tältä Sveitsin proffalta. Saa nyt nähdä mitä touhuilen täällä ens viikolla, vai touhuilenko mitään! Mun oma proffa pitää jonkun workshopin siellä instituutilla, mutta kun mua jännittää ihan lievästi olla aina jossain tohtoriopiskelijoiden porukassa noissa tapahtumissa. 

No niin, ehdin viikonlopun kuitenkin miettiä! Nyt alkaa jo maha kurnimaan ja siivoojat koputtelee oven takana, että pitäis ehkä lähtee. Seuraavan kerran kirjottelen ehkä vasta tiistaina, joten hauskaa viikonloppua! Ja Suomessa oleskelijat, älkää jäätykö!! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti