lauantai 18. tammikuuta 2014

Pikapäivitys

Pikapäivitys Helsinki-Vantaalta! Tänne asti matka on sujunut jokseenkin nihkeästi, junasta oli Jyväskylä-Tampere-Tikkurila välillä ihan tukossa, samoin sitten bussi tänne kentälle. Jokunen muukin oli kai lähdössä reissulla, vähintäänkin Helsingin suuntaan. Uskollinen mutta isokokoinen matkalaukkuni oli kaikkien tiellä, mihin ikinä sen tyrkkäsikään. Edellisellä kerralla, kun matkustin, olin pistänyt business-lookin viimeisen päälle ja oikeasti, joka käänteessä oli joku auttamassa laukkujen kanssa tai pitämässä ovea auki tai muuta vastaavaa. Nyt olin pukeutunut rennon letkeesti, ja jostain syystä kenelläkään ei käynyt edes mielessä auttaa mua :D Mutta mua on tänään arvuuteltu norjalaiseksi, saksalaiseksi, itävaltalaiseksi(?) tai britiksi. No mikäs siinä, hassua vaan että joutui ihan erikseen pyytämään esim. lähtöselvityksessä että puhutaanko suomea :)

Pitkä päivä vielä edessä! Lento Kööpenhaminaan lähtee vasta kahden tunnin päästä, ja siellä saan odotella taas sen pari tuntia ennen jatkolentoa kohti Zürichiä. Jään Zürichissä heti lentokentän viereen huoneistohotelliin, toivottavasti kaikki menee hyvin ja saan oman avaimeni (avain saadaan sellaisesta automaatista henk.koht. pin-koodilla, mitään receptionia siellä ei nimittäin ole). Jos kaikki menee niin kuin pitää ja selviän hengissä huomiseen, annan itselleni luvan pitää lepopäivän huomenna! Maanantaina alkaa sitten tiukka sykkiminen. Otin kyllä lenkkivaatteet mukaan, mutta en oikein tiedä olenko lenkkituulella. Sääennustuksetkaan eivät lupaile hyvää. Onneksi maanantaina kuitenkin pääsen entisen työkaverini tykö, hän lupasi illalliseksi Racletteja! 

Mulla on ihan hirvee ahdistus päällä. Aamulla lähtiessä teki vaan mieli pistää pystyyn samanlainen itkupotkuraivari kuin takana istuva uhmaikäinen pikkuneiti. Mua väsyttää ihan hulluna, ja otan kaikki pienetkin vastoinkäymiset tosi raskaasti. Eikä mulla ole ketään kelle puhua...sekin vielä. Mä en vaan enää jaksais mitään ylimääräistä stressiä nyt. Pohdin vaan koko ajan, miks oon näin hellänä nyt koko ajan ihan kaikesta, mutta se vaan tekee kaikesta entistä pahempaa. Mutta toivottavasti teillä on kiva viikonloppu! Jos on jotain vinkkejä tai kokemuksia (tutkimus)haastatteluihin liittyen niin jakakaa ihmeessä, kaikki tulee tarpeeseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti