tiistai 7. tammikuuta 2014

Kohta kotona

Jälleen Suomessa! Kirjoittelen tällä kertaa junasta, vaikka mielelläni olisin ottanut suoran bussin kotiin Jyväskylään, mutta ennen joulua jätin muutamia elintärkeitä tavaroita (=gradukirjoja) vanhempieni luo, joten menen sitten ensimmäiseksi yöksi sinne. Ehkä ihan hyvä näin, Jyväskylässä vain masentaisi viettää ensimmäinen ilta ihan yksin, kun ehti jo tottua siihen, että aina on jengiä ympärillä hääräämässä.




Lisäksi olin joten ajatellut, että olisin ollut Suomessa jo joskus kahden aikaan, mutta mulla olikin reilun neljän tunnin vaihto Köpiksessä. Musta jotenkin tuntuu, että mä aina lennän sitä kautta, tullut kyllä sen verran tutuksi se paikka. No, nyt huokailin kahviossa ja suunnittelin tulevia viikkoja, jotka tulevat olemaan muuten aika hektisiä. Oli muuten harvinaisen tuskaiset lennot, sillä mun korvat oireilee edelleen, eikä se viime viikkoinen flunssakaan kyllä auttanut asiaa yhtään. Toivottavasti olisivat jo paremmassa kunnossa ensi viikolla, ei yhtään huvittaisia kokea sellaista tuskaa jatkuvasti... 



Reissusta jäi kuitenkin hyviä muistoja. En ottanut hirveästi kuvia, mikä tosin johtuu siitä, että ei tehty hirveästi mitään repäisevää, kun ei säätkään oikein suosineet. Eilen kuitenkin saatiin nauttia auringosta, ja tehtiinkin Gerhardin kanssa pitkä kävelyreissu laakson aurinkoiselle reunalle. Oli tosi keväinen fiilis, ja takkiakin oli pidettävä auki ettei läkähtynyt! Ai että inhotti, kun jo Helsinkiin laskeutuessa huomasi, ettei sää ole täällä muuttunut miksikään sitten joulukuun :D

Taas (minun) piti vuodattaa muutamat kyyneleet Zürichissä, mutta onneksi ollaan jo voiton puolella tässä reissaamisessa :) Muutenkin ollaan nähty ja nähdään vastakin niin tiuhaan, että ehkä ihan hyvä, että keskitytään välillä siihen opiskeluunkin :D Mulla on sen pituinen to do-lista odottamassa tuhoamistaan ettei mitään rajaa! 


Kohta oon kotona! Väsyttää ihan hulluna, kun yöunet jäivät milteipä väliin ja lentokoneessa sitten yritin torkkua mutta heräsin jatkuvasti korvasäryn takia. Toivottavasti tänä yönä nukuttaa - kaikkia muitakin! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti